Grafisch vormgeven

De vormgeving, ook wel huisstijl genoemd. Wij vertalen jouw identiteit en stijl naar een aantrekkelijk en fris ontwerp; de kleur, de letter, het beeldmerk, kortom, de hele uitstraling. Bij de uitwerking van een opdracht houden wij onder andere rekening met de doelgroep, de door de opdrachtgever gestelde eisen, de financiŽle mogelijkheden en de technische verwerking van het ontwerp. Daarnaast trachten wij bestaande inhoudelijke functionaliteiten te versterken (bijv. optimale leesbaarheid door juiste toepassing van typografie).
Een logo moet een beeldmerk zijn dat gezien mag worden; origineel, eigentijds en herkenbaar, maar het moet vooral bij jou passen. We verkennen samen met jou de doelgroep(en) om de sfeer, kleurenpalet, uitstraling en typografie te bepalen, die de inspiratie zullen zijn voor het grafisch ontwerp. Als we voldoende informatie hebben verzameld, dan gaan we op naar creatie!

Standaard inbegrepen (functies):

Schetsfase (3 tot 5 schetsen)
Uitwerking eerste keuze
Kleurvarianten op het gekozen ontwerp
Uitwerking en aanlevering bestandsformaten
Beeldelementen/iconen of varianten op logo
EPS in PMS en CMYK kleuren

Portfolio















Projecten